Ceist Riaghailt Ball-basgaid?

Rè Tilgeil an-asgaidh, dè an riaghailt a th ’ann ma thachras an dà rud a leanas: 1) bidh cluicheadair a tha na aghaidh a’ dol a-steach don t-sreath ro thràth (briseadh an t-sreath), agus 2) Tha an Tilgeil an-asgaidh ag ionndrainn an oir (briseadh shooter)? Bha sinn aig Àrd-sgoil Shoot-Out le Clionaig Iomraidh Colaisde, agus mar sin bha na Refs a ’farpais airson dreuchdan Colaiste D-2 agus D-1. Cha robh an Ref a ’riaghladh ach air briseadh an t-seilg, agus mar sin cha robh ath-losgadh ceadaichte.

11 Freagairtean

  • JoshAm freagairt as fheàrr leat



    Bha an ref ceart, nam bheachd-sa.

    Seo cuid de na riaghailtean tilgeil an-asgaidh iomchaidh airson an NBA (tha fios agam, chan e colaisde no àrd-sgoil, ach tha mi a ’creidsinn gu bheil iad coltach ri chèile):



    a. Às deidh don bhall a bhith air a thoirt do neach-losgaidh tilgeil an-asgaidh, bidh an oidhirp aige taobh a-staigh 10 diogan ann an dòigh gus am bi am ball a ’dol a-steach don bhasgaid no a’ suathadh an fhàinne mus toir cluicheadair suathadh dha. Bidh an neach-seilg taobh a-staigh a ’phàirt sin den chearcall tilgeil an-asgaidh air cùl na loidhne tilgeil an-asgaidh.

    bruadar a ’ciallachadh cù a’ toirt ionnsaigh ort



    c. Cha bu chòir cluicheadair a tha a ’fuireach ann an àite lòchrain tilgeil an-asgaidh suathadh air an làr air no tarsainn air an loidhne lòchrain tilgeil an-asgaidh, agus cha chuir cluicheadair sam bith‘ air ais a-mach ’barrachd air 3’ bhon loidhne tilgeil an-asgaidh. Feumaidh cluicheadair nach eil a ’fuireach ann an àite tilgeil an-asgaidh fuireach air cùl na loidhne trì puingean. Bidh an cuingeachadh seo a ’buntainn gus am fàg am ball làmhan an tilgeir an-asgaidh.

    loidhne pòsaidh air pailme

    Dh ’fhaodadh an dà riaghailt seo a bhith beagan eadar-dhealaichte airson ball colaiste no àrd-sgoil, ach chan eil mi cinnteach.

    A-nis, seo an co-dhùnadh mu pheanasan a chaidh a thogail:



    (6) Ma bhriseas gach sgioba briseadh an-asgaidh, air tilgeil an-asgaidh a tha gu bhith a ’cluich, fàsaidh am ball marbh, chan urrainnear puing a sgòradh agus thèid ball-cluiche a thòiseachadh a-rithist le ball leum eadar dithis luchd-dùbhlain sam bith aig an cearcall sa mheadhan.

    Is iad sin riaghailtean NBA, ach tha mi a ’creidsinn, ged a dh’ fhaodadh na meacanaig a bhith beagan eadar-dhealaichte (ball leum, mar eisimpleir), tha na rudan coitcheann fhathast mar an ceudna airson colaisde agus àrd-sgoil.

    mars conjunct jupiter synastry

    Bha an neach-seilg agus an neach-dìon an dà chuid a ’dol an aghaidh riaghailtean, agus chan eil adhbhar ann airson aon riaghailt no an tè eile, agus mar sin bidh am ball marbh, is dòcha, sa chùis seo, ga bhuileachadh air an sgioba eile?

    Stòr (ean): nba.com
  • Gun urra



    Anns an eòlas agam bu chòir a bhith air briseadh an t-sreath a ghairm. Ma tha cluicheadair a ’losgadh‘ ball adhair ’bhon loidhne tilgeil an-asgaidh, cha bu chòir briseadh sam bith a ghairm. Ach, ma thèid cluicheadair a tha na aghaidh a-steach don t-sreath mus tèid am ball a leigeil ma sgaoil, bu chòir briseadh lann a ghairm sa bhad agus an cluicheadair ath-losgadh.

  • ?

    Riaghailt tilgeil an-asgaidh ball-adhair

    Stòr (ean): https://owly.im/a8Qeu
  • M-Easy

    ma bhriseas e briseadh sreath gheibh an neach-seilg peilear eile. briseadh losgadh chan eil reshooting ann. ma bhriseas an losgadh air an tilgeil an-asgaidh mu dheireadh, gheibh e ball marbh agus gheibh an sgioba eile e

  • thepuzzler2035

    ma thèid an sgioba dìon a-steach don t-sreath ro thràth agus ma chaillear am peilear thèid ath-losgadh. ma thig sgioba oilbheumach hte a-steach ro thràth an dàrna cuid air ball a dhèanamh no air chall bidh an sgioba dùbhlanach a ’faighinn ball agus chan eil puing ga thoirt seachad.

    Stòr (ean): mothachadh cumanta: 0 ust kidding
  • Gun urra

    Thachair briseadh an t-sreath an toiseach. Bu chòir don bhriseadh sin a dhol thairis air an oir a chaidh a chall.

    dè tha e a ’ciallachadh a bhith a’ bruadar mu madaidhean-allaidh
  • crowdog31

    Ma tha mi gad thuigsinn gu ceart cha do ghairm e ach an 2na fear an uairsin tha iad ceàrr !! Is e ath-losgadh a th ’ann an sgioba dùbhlanach san t-sreath mura deach a dhèanamh le sgioba eile san t-sreath.

  • Jason B.

    Bidh na brisidhean a ’cuir dheth a chèile, agus bidh an saighead seilbh a’ co-dhùnadh cò a gheibh am ball.

  • Gun urra

    Uill tha an dà riaghailt agad ceart. Mar sin, bu chòir gur e an dà cheangal a bh ’ann. Agus bu chòir gum biodh an losgadh cluicheadair air peilear no peilear eile fhaighinn.

  • keith m

    bu chòir gum biodh an neach-seilg air peilear eile fhaighinn

  • Seall barrachd fhreagairtean (1)